–	Етапи проведення експерименту
Початок : серпень 2017 року
Закінчення : серпень 2020 року
–	Строки та етапи проведення експерименту
Перший етап :констатувальний (серпень 2017- червень 2018)
Другий етап : формувальний (серпень 2018- червень 2019)
Третій етап: узагальнюючий (серпень 2019-серпень 2020)
–	Мета експериментальної роботи
Полягає у практичному обґрунтуванні принципів, функцій, організаційних форм соціального партнерства у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу. Удосконалення механізму регіонального замовлення, орієнтація на найважливіші напрями задоволення поточної та перспективної потреби роботодавців.
–	Завдання експериментальної роботи
1.	Виявити об’єктивні  чинники становлення і подальшого розвитку процесу соціального партнерства в системі «учень-заклад-роботодавець» .
2.	Розробити та реалізувати регіонально значущі проекти із залученням усіх суб’єктів соціального партнерства.
3.	Розробити нормативно – правовий супровід функціонування соціального партнерства в системі «учень – заклад – роботодавець » через впровадження елементів дуальної форми навчання.
4.	Розвивати співпрацю ДПТНЗ «Реутинський професійний аграрний ліцей» і ТОВ « Кролевецький комбікормовий завод»
–	Очікувані результати
1.	Оновлення змісту професійно-технічної освіти шляхом впровадження елементів дуальної форми навчання відповідно до запитів регіону.
2.	Встановлення змістовної взаємодії з соціальними партнерами та визначення її механізму.
3.	Підготовка мобільного висококваліфікованого робітника здатного задовольнити запити роботодавця.
4.	Підвищення статусу закладу в умовах жорсткої конкуренції.
 
			 
					