Міністерство освіти і науки запускає іміджеву комунікаційну кампанію «Все працює завдяки нам», яка спрямована змінити ставлення підлітків та дорослих до професійної освіти. Кампанія містить 8 історій молодих випускників профтехів, які розповідають про свій шлях до професії, її цінність та значення.
Усі матеріали промокампанії можна знайти на окремому лендингу. Там також є інформація про реформу професійної освіти, попит на робітничі професії, зарплатні можливості таких фахівців.
Також кампанія дає можливість кожному робітнику приєднатися і нагадати про важливість своєї роботи. Для цього було створено конструктор етикеток: він дозволяє будь-кому розробити персоналізований стікер, який можна клеїти на свої вироби і таким чином сповіщати, що це працює завдяки робітнику, а не само собою.
Комунікаційна кампанія створена МОН спільно з рекламною агенцією «PlusOne» та Програмою ЄС «EU4Skills: найкращі навички для сучасної України».
Нагадаємо, що МОН запускає серію відео для вступників до закладів професійної освіти.